Food Fight / Please Don't Feed the Turners
Timmy wishes Mom were the best chef in the world. But when Mom opens a place so popular that Timmy can't get a table, he has to find a way to break the spell. / The Turners win a contest to be the first family in space, only to learn that it was all a ruse.