S3 E2: Family projects: Before the spring thaw floods the area, Atz Sr and his 3 sons build a bridge across a river using chainsaws and fallen logs. Otto and Eivin create two amphibious crafts from their ATVs. Meanwhile, Atz Lee and Jane build a new smokehouse.