Party Rockin' Tank
Wayde and Brett make a tank for world famous artist and DJ Redfoo of the band LMFAO. The guys attempt their very first one of a kind DJ booth aquarium. Will this tank be able to get the party started or will Wayde and Brett fail to make this Party Rock?