S5 E8: Serena is hard at work planning a dream bridal shower for Blair, but it should come as no surprise that Serena has to plant some false information about the shower in order to keep Blair from finding out all the details. Chuck and Dan decide to spend the day together to distract themselves from the fact that they didn’t make the invite list for Blair’s shower. Nate and Serena find a silver bullet in Diana’s war against Gossip Girl, but struggle about whether to use it or not.