Cash Eye
A formal investigation into one Mr. Todoko has yielded evidence that he may be managing former Secretary General Yakushima’s assets. This prompts the government to launch its own investigation into the allegations, but there are two problems: Todoko’s vault is state-of-the-art; only he can access the assets in the vault. The other more immediate concern is that a hacker and thief by the name of Cash Eye plans on infiltrating the vault during an exclusive high-society party.