S4 E14: The team rushes to investigate an extremist gun group after an anti-gun lobbyist building is bombed, with the promise of others to follow. Also, SAC Bashar dangles a possible promotion for OA, but only if he can persuade Tiffany to not report an incident she viewed as misconduct.