S1 E4: With interviews from Pablo Escobar’s wife, son and photographer, this episode reveals how Pablo Escobar built a billion-dollar cocaine empire in the late ‘70s. When the U.S. and Colombian authorities start to get in his way, he unleashes his fury on his country's politicians and judges – culminating in his first act of narcoterrorism, prompting the violent takeover of Colombia’s Supreme Court.