The Transfer Agent
Mickey finally learns the truth about the botched heist, and he’s out to get his fair share of the money. Ray reflects on his early memories of Jim Sullivan while he and Molly track down Sandy and Mickey by any means necessary. Smitty is questioned by the police and confronted with the consequences of his actions.