Rookie Rebellion
Harsh winter weather has left Lisa stranded in Prudhoe Bay. Dave is in a convoy with Maya and Tony, he tests their patience before leaving them behind. In Canada, Rick's frustration reaches a boiling point and he snaps, while Hugh rescue's Rick's truck, again.