S2 E15: While Fallon (Elizabeth Gillies) and Sam (Rafael De La Fuente) struggle to keep a secret from bubbling to the surface, their attempts are complicated by the arrival of a mysterious stranger. As Blake (Grant Show) is occupied up with familial matters, Cristal (Ana Brenda Contreras) teams up with Culhane (Robert Christopher Riley) to face a brewing crisis at the Atlantix soccer office.