Tiger Queen
This week at the Columbus Zoo: a miracle of veterinary science with a rare attempt at tiger artificial insemination; the birth of a bevy of cheetah cubs; and a backstage pass to see a huge silverback gorilla up close and personal. If that’s not enough, check out the gravity-defying flying baby goats, a lethal king cobra snake and a rhino that paints! Prepare to be amazed.