S7 E1: The Robot Chicken writers are back for Season 7! We open with a wild and crazy puppet orgy! We find out why God hates bees, a drunken visitor from Narnia comes through the wardrobe, the Dino-Riders get a rock song and Cobra Commander joins SAG.