S1 E5: In order to afford a new water heater, Rio and Mike must come up with ways to make money since Mike refuses to let Rio’s mom, Donna, pay for it. Mike decides to sell their chickens’ eggs at the local farmers market; and Rio tries to find new clients for therapy, but the town doesn’t seem to want their business.