S1 E10: One day in the life of Kate (Sarah Shahi): prevent an international incident at the Croatian Embassy and mediate between two litigious brothers before her nemesis, Judge Nicastro (guest star Gerald McRaney), throws her in jail -- all while bracing herself for the possibility of some major personal changes.