S1 E8: Young M.O.D.O.K. has kidnapped the family and replaced them with robots that trick M.O.D.O.K. into thinking Jodie wants him back. M.O.D.O.K. learns the truth and goes to free his real family. The family meet up inside the carnival-themed arena Murderworld, where young M.O.D.O.K. and Arcade reveal that each family member has two robotic replicas and that they must fight to the death, unsure of who is real or fake. Jodie goes toe-to-toe with Young M.O.D.O.K. The family leaves feeling united for the first time in a while.