S4 E3: Charlie attempts to surf in order to impress a beautiful girl--with disastrous results. Later, after nearly drowning, he tells Alan that when Charlie's life was hanging in the balance, the guys' deceased father appeared to him and made a request that Charlie is reluctant to fulfill.