S6 E1: Space Ghost's obsession with hair care products finally gets him into trouble when he lathers up with Chambraigne, the shampoo for your brain. Despite limb loss, Space Ghost tries to convince Bob Costas and the world that Chambraigne truly is an intelli-hancer. Then Carl explodes.