S10 E6: Darrell Ward faces a trail nicknamed "the obstacle course." Todd Dewey struggles to clear a melting ice bridge. Polar veteran Alex Debogorski is pushed to the limit hauling an oversized fuel tank. And Art Burke stumbles onto an ice crossing in the dead of night.