S14 E4: The ladies travel to the Big Apple for Kandi's Broadway show, but her giftbag generates unexpected buzz with her single friends. A condo reveals the cracks in Kandi and Todd's relationship. Drew and Ralph attempt to repair their own marital woes with a 30-day challenge.