S1 E57: The first segment of this three-cartoon episode stars the wonderfully weird Warner siblings in "Of Course You Know, This Means Warners," a parody of patriotic propaganda films of the 1940s. Next, when Rita is frightened "Up a Tree," she's too scared to climb back down. Then Wakko creates "Wakko's Gizmo," the ultimate Rube Goldberg device.