S2 E16: While cleaning out the basement, Rio jokes about Mike’s lack of follow-through when it comes to his hobbies and various projects. Hurt by this comment, Mike sets out to prove Rio wrong. Meanwhile, Constance struggles to end her romantic endeavors with Pastor Paul who has become quite clingy.