S3 E7: Pops' older sister Almaviligerais unexpectedly arrives for Thanksgiving, much to everyone's delight except Ruby, who can’t stand her ex-sister-in-law. While Bow and Dre go on their last vacation before the baby arrives, the kids try to figure out why Ruby hates Almaviligerais so much.