Local Vendors Day
When local small businesses set up shop inside Cloud 9, Glenn (Mark McKinney) tries to help his wife Jerusha (Kerri Kenney) sell her handmade needlepoint, despite Jonah's (Ben Feldman) concerns that he's pressuring his employees. Meanwhile, Amy (America Ferrera) doesn't feel Latina enough when a guy flirts with her in Spanish, and Garrett (Colton Dunn) tries to uncover the truth behind a beer vendor's product.