Kitty Pirates
Gabby unboxes a pirate treasure map in the shape of the dollhouse (a piece of it has been torn off). This must mean it's time for a pirate treasure hunt in the dollhouse! Pirate Gabby and Pirate Pandy head out on their journey across the many "lands" of the dollhouse to find the Gabby Cats Treasure!