It's Your Party and I'll Cry If I Want To
Julia and Guerdy share shocking revelations about their past. Larsa goes house hunting. Adriana receives a foot massage that rubs Martina the wrong way. The ladies celebrate Julia's birthday, but Adriana and Guerdy come to blows.