S6 E22: Dre underestimates Rhonda's ability to be a mom, and he struggles to support her decision to adopt a baby; Ruby gets in the way of Bow's plans for the perfect baby shower; Junior, Jack and Diane go to extra lengths to give the best gift of the party.