S1 E104: Amy Schumer pours Peach Bellinis while her husband, Chef Chris Fischer, shows her how to make Fried Eggs with Shallots and Spinach for brunch. Then they make the most of the leftovers in their fridge with Mashed Potatoes and a big Frittata.