The Rules of Engagement
When Jason learns of Ariadne's betrothal to Heptarian, he is heartbroken. With nothing to lose, he enters into a brutal fighting tournament to honor the nuptials with a bevy of terrifying contestants, including the undefeated Heptarian. Eager to beat the husband-to-be, it's up to Jason's friends to guide him through the contest where there are more than just broken hearts at stake.