S3 E4: Rattled by the unexpected complications of being "undead," the Doom Patrol are inspired to better themselves. But their efforts are soon disrupted by the return of a former adversary and the sudden appearance of a mysterious woman, who arrives by way of an even more enigmatic time machine.