It's Not About the Pants
Las Vegas starts with a bang as the women hold an intervention for Sutton, who is disappointed with her dating life. Erika treats the group to a VIP experience at a sexy show for Crystal's 40th birthday, but Sutton's reaction surprises the ladies. Kyle's new workout routine raises questions. Garcelle opens up old wounds with Dorit.