Shelley Duvall
Abby makes a shocking decision that reverberates throughout the family. Ray runs interference for Natalie, while Winslow shows him the lengths she’ll go to protect her own empire. Bunchy’s fortunes turn when he sees a familiar face in jail. In his attempt to free Bunchy, Mickey finds himself caught in the middle of someone else’s war. Terry visits with Bridget, and through Smitty, the two discover a truth that shakes Terry to his core.