Don't Go
Angela reels after her breakup with Ghost, but must face some difficult questions at work. Ghost must scramble to not lose the club deal with the Bassets, while he and Tommy are forced back into the drug game with their new connect. Enlisted to Ghost’s cause, Dre learns the true meaning of the La Araña card, and an unlikely savior brings Tommy back from the brink.