S1 E6: On a scientific expedition in the Bermuda Triangle, Doc's experimental equipment awakens and possibly enrages the submerged ghost of Major Tom, a test pilot who crashed in an experimental aircraft designed by Doc's father., the Ventures' hydrofoil is hijacked by a group of fake ghost pirates who've been stranded in the Sargassum since Jesus Jones was popular.