S3 E3: Hank and Becca attend the annual English Department Fall Mixer hosted by Dean Koons and wife Felicia. After flirtatious exchanges with student Jackie and Felicia, Hank finds himself consoling his jilted teacher’s aide Jill the best way he knows how. Meanwhile, Becca and Chelsea sneak out to discuss life, love, and the finer points of psychedelic mushrooms. Charlie tries to coax Marcy into celebrating his first signing at the new agency, teen idol Rick Springfield.