New Deal
Working under deep cover in the Dominican Republic as part of the deal he made with CIA, Michael is recruited by a notorious underground terrorist named BURKE to steal sensitive equipment from a secured defense facility. Back in Miami, Sam and Jesse rush to find answers after a mysterious source reveals that Michael’s life may be in danger.