S13 E16: Upon their return from Jamaica, Vicki and Shannon proceed with dueling plastic surgeries. Emily and Shane attend couples therapy and face a painful memory. Gina gets herself in hot water with Tamra after she confesses to Shannon about what the ladies were saying behind her back.