S4 E2: Malcolm is introduced to the Honorable Elijah Muhammad, who takes him under his wing after recognizing his potential with the NOI, but temptations from an old flame and the bonds of family test his strength. Martin introduces and brings Coretta into the King family. Martin finds his voice within the church and is faced with a career decision that will alter his relationship with Daddy King.