A flashback to Ray and Abby’s twenty-first wedding anniversary when they went to Las Vegas to see Damon’s first televised fight. In the present, A-list movie star Natalie James hires Ray to protect her from an abusive husband/manager, which draws him deeper into Samantha Winslow’s web. Hopes for a beautiful day are dashed at Terry and Maureen’s wedding as tensions flare between the Donovans and the Dohertys.