Cleaning Out the Closet
Alejandro and Carmen have different opinions about his new relationship. Marisol gets closer to the truth, as Taylor and Michael become suspicious of her true intentions. Rosie cleans up a serious mess for Peri. Philippe and Genevieve grow closer, but Zoila doesn't buy that he's changed his philandering ways.