That All You Got, Louisiana?
12 of Naked and Afraid's best battle their biggest challenge yet -- 60 days in Louisiana's punishing swamps. Surrounded by aggressive alligators and snakes, it's rodent bacteria attacking the All-Stars' most private areas that threatens to take them out.