S1 E2: Tomorrow is the annual St. Xocolatl's Day, when it is customary for the girls at the academy to give chocolates to the boys. Although Yuki is busy patrolling the school grounds to catch the Day Class girls trying to sneak chocolates to the Night Class boys the day before the event, she finds time to make chocolates for Kaname as her token of appreciation. Meanwhile, the Headmaster catches Zero succumbing to a mysterious seizure, and it seems he may know the cause of Zero's suffering.