A Good Man is Hard to Find
Ray must find a new way to get Detective Perry off his trail while reckoning with a personal loss. When Bunchy’s pharmacy is under attack, he takes matters into his own hands and is catapulted into the public spotlight. Daryll’s isolation mounts as he struggles to find his place in the Donovan family.