S14 E7: Kelly invests in a new business and goes to a Wellness Expo to practice her pitch. While Gina meets with a new lawyer about her DUI, Braunwyn and Kelly head to Las Vegas to support Emily at her dance performance. Then, the ladies travel to a wellness resort in Miraval, Arizona. At a sound bath, Kelly bonks Shannon over the head which leads to an unexpected trip to Urgent Care.