S4 E1: Season Four Premiere. Haunted by his inability to locate Job following his abduction from Camp Genoa, Lucas returns to Banshee to find the town dramatically changed--with a new sheriff, a new mayor, and a serial murderer on the loose. Carrie, still guilt-ridden over the death of her husband Gordon, undergoes court-sanctioned therapy and looks to distract herself in familiar, violent, ways. Scarred but unbowed, Bunker finds what comfort he can apart from his lonely life as a deputy, while his skinhead brother Calvin takes his job frustrations out on a Redbone tribe member who breached a territorial drug agreement with Proctor.