S2 E4: In a battle of Brooklyn's finest, young buck Jordan Andino and industry pro Jennifer Cole-Ruiz duke it out for the chance to get in the ring with Bobby Flay. Food Network's Anne Burrell and Chopped's Chris Santos choose the chefs.