Growth Hacking
As ArakNet struggles to best their competitor, Izzy butts heads with the team. Rask recovers, but his murderous past threatens to resurface. Wes, Nick and Mara hustle to bring ArakNet street cred against slim odds. Ronald goes down a dangerous road he’s long avoided.