S1 E12: Running from Office: It's a battle of the siblings when Todd and Riley run against each other for student council. As the election heats up, each one replaces the teachers sponsoring their campaigns to give them more of a competitive edge. Best Friends For-never: When Riley and Tasumi get in a huge best friend fight, their parents send them to the school counselor to work out their problems.