Dariel Goes to His Old Workplace.
Dariel learns that Lux Village once flourished due to a nearby mine. When the demons took it, they condemned the village to a slow death. As the mine is Dariel’s old workplace, he decides to visit it to see if there’s anything he can do for his new home.