Mixed Signals
Maddie and Ben contend with how to help Ryn knowing that in order to help Elaine get better, they will need to continue the procedures on Ryn. Meanwhile, when one of the group gets sirened, there is more drive than ever to get to the bottom of how the siren song really works – further piquing the interest of the military of how Ryn can be of use to them.