For I Have Sinned
Harlee (Jennifer Lopez) and Wozniak (Ray Liotta) must face the consequences of the disappearance of the heist's money. Out of options, Harlee approaches the FBI and promises to find the money and deliver Wozniak and his partners if Stahl (Warren Kole) keeps her in play.